sreda, 8. junij 2011

Dan 20/ Yellowstone park in zimski chase :)

Evo nas nazaj iz divjine :-)...no nazaj, smo še v divjini ampak imamo internet. Trenuitno se nahajava v mestecu Dubois, MT v Rockies :-) zdaj sva že v tukajšnih nižinah, saj sva samo na okoli 2000m nadmorske. Včeraj sva bila pa tudi že tik pred 3000m in ceste zgledajo pa tako kot da bi se vozil po Ljubljani...ajde recimo večni poti z odstavnim pasom :-)))
Uf da ne pozabim omenit. Včeraj sem šel malo brat vaše komentarje in sem videl komentar od najboljšega soseda(lahko je dajat komentarje brez imena-jaz ga imam) na temo trgovcev in marže itd in da naj raje vreme komentiram kot kej drugega ipd. Sem se moral prav malo nasmejati, ker sem se spomnil 1 ali 2 leti nazaj ko sem na A kanalu komentiral vreme,tornade, neurja in so se našli podobni  pametnjakoviči in govorili naj raje komentiram komercialo in ekonomijo če sem to študiral J. V SLO človek sploh več ne ve, kaj naj komentira da ne bi šlo komu v nos. Na tem blogu so moja osebna mnenja in vtisi tako da prosim lepo ne smetit po mojem blogu.Rešitev za vse, če komu kaj ni prav kar prebere, naj potem tega pač ne bere.
no pa poglejmo kaj se je dogajalo tukaj

evo nas...Rockies
 UPS--- letne gume???
 plazovi

 hotela sva preko prelaza 3600m a ni šlo zato sva morala 150km okoli
 a vbseeno je zgoraj bilo noro
jah, ko sva bila navajena na 40 stopinj nisva ravno tega pričakovala
 
a sva hitro uredila cunje
 no to je pa že na poti okoli  v Yellowstone


chipmonk :-))) vedno me je zanimal če obstajajo

 snega kot v sanjah in tistih mailih ki krožijo okoli


 evo nas
 ups a spet al kaj...

 mrtvi gozdovi...policaj nama je razložil da je lubadar

 zmrznjeno jezereo v juniju na višini cca 2300m

 gejzirček ob jezeru
 evo še en model ki nama je z veseljem poziral

 pa še en
nadaljevanje sledi ker se ful modi...je treba v Colorado

zvečer pa slapovi, brezna, gejziri, blato :-)))

np pa pejmo naprej...

da ne boste rekli da sem pozabil...včerajšnja pot

ah da ne pišem skoz komentarjev kaj je kaj sem kar slikal :-)



najbolj zanimivo pa je, da to blato pol dajo v lončke in ga prodajajo po 10 USD :)...jaz sem si ga kar v žepe natlačil




 te so mi bile res ful zanimive ker so v se gledale v isto smer, pa še zdaj ne vem kaj

no in še
 
 res veličastno...zvok pa tak da se komaj pogovarjaš

 dejansko stojiš zraven brezna globokega okoli 800-1000m...če ne vidiš v živo si težko predstavljaš






 no tole je pa srečnica ki je za par cm ušla našemu odbijaču...

 najvišja točka
 Mare mislim da nisva na pravi poti... za kera vozila si označil routo na GPS-u????

no pa še to... ne vem ali je naklučje ali kaj...spet so naju 2krat policaji ustavili :-))) Ne moreš verjet, tukaj se ti policaj najprej zahvali ker si ustavil potem pa se čisto kolegialno pogovarjaš z njim...on nama je recimo vse razložil zakaj gozdovi umirajo, katere so katere živali v parku itd... na koncu ti pa sam od sebe da roko in zaželi srečno pot...
valda naju je vprašal od kje sva, sva rekla Slovenija, pa on reče ja sej Slovaško pa poznam...pa midva OK no in čez 5min naju drug ustavi in reče zakaj naju je ustavil (luč nama ne dela-je razbita) pa sva rekla da naju je ravno njegov kolega 5 min nazaj ustavil in upozoril, pa on reče: aja, vidva sta una dva iz Češke :-))) in seveda se ful opravičuje ker naju je še enkrat ustavil... res neverjetno :-)


no danes pa sva ujela lepo SC, a to je bil zgolj vmesni postanek pred jutrišnjim dnem ko spet pričakujemo nekaj lepega :-) bom probal zdaj (tukaj je 3h zjutraj) še to od danes spacati... drugače pa po SLO času zvečer nova objava...

Enjoy the weather, because it is the only one you will get... a ne Joe :-)


2 komentarja:

  1. Hm..lepo lepo!!!!
    Drgač pa ti kr nagon te debile k so neki pametni...tipična slovenska!!!! Kr neki! Jaz se čist strinjam s tabo in ne daj se Sera! To sam zato k si sposobn mal več k kdo drug, pol gre pa vsem vse u nos!
    Samo tako naprej!:) ajd uživita

    OdgovoriIzbriši
  2. Uživača! Super dežela za videt...bo res nujno treba enkrat obiskat.

    OdgovoriIzbriši