ponedeljek, 13. junij 2011

Dan 25 - Dolgčas

Hmmm.... res to vreme je pa prav zanimivo... včeraj so recimo bili pogoji nori za razvoj neviht in samo eno bi moralo na celem področju raznest in bi se noro razvila, ampak ker se to pač ni zgodilo smo imeli sonce in včeraj je bila najbolj nevarna stvar za čejsarja sončarica :-)

no se še spominjate tiste teme oziroma dneva o šopingu ki sem vam ga opisoval...zgleda da je naletel na buren odziv...včeraj sva zato morala malo nakupovat za vas :-)))


no sem pogruntal dober biznis... glejte tisti ki še kaj rabi, naj mi kar napiše in barvo in cifro in kaj vse bi rad, nakeže dinarčke, jaz bom pa malo podaljšal svoje bivanje tukaj... obljubim da dobi vsak ki kej nakaže vsaj majico z napisom: BEST sponsor of Seretinek storm chase USA 2011.... ne se kregat  vsi imate lahko spredaj napisano BEST... pa prosim da svoje pšodatke natačno izpolnite, ker pričakujem sedaj veliko prilivov in da ne bo pol kdo užaljen če ga bom zgrešil :-)

no pol nama je bilo pa tok dolgčas da sva tovornjake slikala...morte pa priznat da so hudi

ker ni bilo drugega dela pa sem se spravil malo zemljevide za nazaj delat če koga zanima kje sva kruzala..

tako se je vse skupaj začelo...to je bil že dan 2 ko sva začela čejsat

 Dan 3
 Dan 4
Dan 4 približano
 Dan 5
 Dan 6
 Dan 7

Dan 8

 Dan 9
 no zdaj ko sem to delal sem dobil idejo in bom verjetno v naslednjih dneh prav posebno reportažo naredil samo z zemljevidi in km-ji da si boste lažje predstavljali...

do naslednjič...

Ni komentarjev:

Objavite komentar